TopGGz Keurmerk

Vul een zoekwoord in

Herken jij je hierin?

In je dagelijks leven zijn voor jou concentreren, dingen onthouden of plannen moeilijk. Ook heb je moeite met het begrijpen van sociale en emotionele situaties en heb je een beperkt vermogen tot reflectie. Dat komt soms door een neuropsychiatrische aandoening.

Een behandeling is een leerproces en met een neuropsychiatrische aandoening werkt een reguliere behandeling daardoor vaak onvoldoende.

Samenwerken aan een diagnose

Wij richten ons specifiek op mensen met een ernstige, meervoudige, zeldzame, onbegrepen of therapieresistente stoornis in de samenhang tussen hersenfuncties en gedrag. Soms horen iemands verschijnselen bij een bepaald ziektebeeld, in andere gevallen zijn ze het gevolg van een andere aandoening of een behandeling. Herken jij je daarin? Samen met jou werken we aan een diagnose en behandeling die past bij jou. Onze patiënten komen uit heel Nederland.

Wij onderzoeken en behandelen onder meer:

• Psychiatrische en neurocognitieve stoornissen bij genetische syndromen;
  • Stoornissen bij epilepsie en neurologische ziekten (zoals dementie, de ziekte van Parkinson en de ziekte van Huntington);
  • Gedragsproblemen, psychologische functiestoornissen en psychiatrische verschijnselen die mogelijk wijzen op een hersenaandoening;
  • Stoornissen waarvoor mogelijk een complexe farmacologische behandeling nodig is, ofwel: een omvangrijk pakket aan geneesmiddelen.

Kijk hoe we werken

Klik op de praatplaat of de video om te zien hoe we werken en welke stappen een patiënt zet tijdens de behandeling.

NOG INVOEGEN